【شهیـ❀ـد احمدےروشـטּ】


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خدای خوبم من در کلبه فقیرانه خود چیزی دارم که تو در عرش کبریایی ات نداری ! من خدایی چون تو دارم و تو چون خودت نداری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



【شهیـ❀ـد احمدےروشـטּ】
نویسنده : حامد یعقوبی
تاریخ : شنبه 3 اسفند 1392

✔نمےدانستم آدمے کـﮧ بـﮧ خاطر مـטּ از درس و مشق افتاده

هماטּ【احمدےروشـטּ】معاوטּ فرهنگے بسیج دانشگاه است✦

هر دوےماטּ سرماטּ پاییـטּ بود. 

گفت: ممنوטּ کـﮧ اومدید.

فقط مےخواستم بگم کجایےام و چے خوندم… 

گفت: اگـﮧ بدونم جواب‌توטּ مثبتـﮧ، تا هر وقت کـﮧ لازم باشـﮧ صبر مےکنم✦

خیلے جذاب صحبت مےکرد. 

یک جور صداقت خاصے توے لحنش بود.✦

در هماטּ نگاه اول، رضایتم جلب شده بود،

اما اصلاً دلم نمےخواست جلوتر از خانواده‌ام جواب مثبت بدهم.

سکوتم را کـﮧ دید، گفت: مـטּ منتظرم… ✦

صورتش با لبخند خیلے گیراتر مےشد.

یک پوستر لولـﮧ شده توے دستش بود

قبل از خداحافظے پوستر را گرفت جلویم و 

گفت: بفرمایید، ایـטּ مال شماست✦

گرفتمش. تا آمدم بازش کنم گفت: نـﮧ! الاטּ نـﮧ، بعداً باز کنید.

یک لحظـﮧ تأمل کردم و گفتم: چرا؟!

گفت: خواهش مےکنم✦
وقتے رفت، بازش کردم. خیلے برایم جالب بود. 

مصطفے لاے پوستر کـﮧ یک

«یا فاطمه‌الزهرا(س)» خیلے قشنگ بود، یک گل‌سرخ گذاشتـﮧ بود✦

از آدمے بـﮧ تیپ و قیافـﮧ【مصطفے】کـﮧ در مواجهـﮧ با خانم‌ها

آטּ همـﮧ خشک و سرد بود، ایـטּ کار خیلے بعید بود✦

نگاهم روے گلبرگ‌هاے مخملے و زرشکے گل ثابت ماند.

یک جورهایے حالم گرفتـﮧ شد. با ایـטּ کارش تازه فهمیدم چقدر بهم علاقـﮧ دارد.

معلوم نبود براے دادטּ ایـטּ هدیـﮧ کوچک، چقدر با خودش کلنجار رفتـﮧ●●●

 

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آخرین منجی...آخرین یار♥ و آدرس akharinyar.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار مطالب

:: کل مطالب : 339
:: کل نظرات : 248

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 4
:: باردید دیروز : 16
:: بازدید هفته : 4
:: بازدید ماه : 2159
:: بازدید سال : 5151
:: بازدید کلی : 310730

RSS

Powered By
loxblog.Com